Case

GROHE: Miljøvenlige displays

GROHE fik miljøvenlige, fleksible og trekantede displayløsninger

I samarbejde med GROHE har vi udviklet et trekantdisplay til præsentation af armaturer og brusesæt.

GROHEs ønske var et fleksibelt display, hvor salgskonsulenterne selv kunne sammensætte præsentationen af produkter, når de kom ud i butikkerne. Derfor blev det besluttet, at den ene side skulle have hylder i forskellige længder, hvorpå der kan stilles armaturer, og de to andre sider skulle anvendes til brusesæt.

Displayet er fritstående, men kan skubbes op ad en væg eller en endegavl og stadig have to præsentationssider.

Hylderne er ikke fastgjorte med skruer eller lignende, men de er i stedet placeret i de fire rillespor, som er på siden af displayet. På den måde får butikspersonalet stor fleksibilitet i forhold til at præsentere GROHEs produkter – for hvis der ikke er brug for hylder, kan de udelades, og brusesæt kan monteres i stedet.

GROHEs logo er printet på alle tre sider, og foden er printet blå, så den matcher logofarven.

Displayet er leveret i to dele, som er én meter lang. Det gør, at delene også kan anvendes separat med låg på.

Alt i alt fik GROHE altså en fleksibel løsning med flere funktionaliteter. Displayet er leveret fladtpakket og kan samles hurtigt og nemt med en unbrako nøgle.

Fakta 

  • Antal: 23
  • Materiale: GLS®
  • Type: Gulvdisplays
  • Placering: Danmark